ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Wednesday, November 4, 2009

nyum..nyum...tenyang da...

hurmm....
hari nie seharian aku xmkn...die pun same..masing2 da kopak..hahaha...tp nasib duit utk mkn ade la skit..hurm...dr ptg td jugak lah ujan xrenti2..nk kua mkn pun xley nk dcide...sbbnye member nk pinjam 'bumble bee' die then nk naik 'tenggiling' aku tuh, ujan la pulak..aissshhhh...
...................dilemaaaa....
nk makan pun ssh...hahahaha...
yg rumate ku nie sorg plak xabeh2 suh aku kua je..redah je katenye...
aisshhh...ikot aku mls nk basah2 nie...heheheh...nk exam lg..kang demam satu hal lak...
mmm...
kul 9.30 mlm td, br dpt wat kptsn...

bb:cyg, lapa x???jom mamam.
cyg: lapa,nk mamam???ujan la..redah je ke??
bb:huh, jom redah.mam dekat2 cni dah la...
cyg: ok,jom...
bb: jom,cpt ciap!
cyg: ok!

mmm....aku pun, tanpe pk panjang, tewos siap2, capai helmet dan gerak...
lalu dpn pak guard pun slumber je..angkat tngn...hahahaha...naseb pak guard cni spoting!!
hahahaha....bukan cam pakguard UITM...ngalahkan pensyrah!
hahaha..sowi abg2 guard..
sape kate aku cerewet nk mkan???huh, da lapa2 camni, aku bedal je..hahaha

smpai umah sewe die, aku hon 2 kali, xkua2 lgi...kali ke3, aku hon, kua tunjuk muke,then msk balik,wat pe tah..make up le tuh...(xpyhla cyg,da encem da!)

eheheh...kitorg pun gerak la meredah ujan...syok lak die redah ujan!aissshhh..biase la...slalu naik kete..hurmm...nasib la cyg....hahahaha...
sampai 'laila' ktorg oder je mknn...aku x pk pe dah...

menu

cyg:: nacik goweng kampung+nasik lebey+telor mate.........air neslo panas
bb :: nacik goweng pataya....................nescafe panas


sampai je oder ktowg, tewos mkn...hahaha..tp smpai separuh, aku tingin plak tgk nasik goweng die.hahaha..aku pun mntk tuka..hahaha...cdap gak nasik die..sbb da tggl ckit, nasik aku bnyk g..heheheh..die la abishkan..heheheh.patotla unchet,kan cyg??slalu kene abishkan mknn bb..
sowi cyg...hehehehe
nie la mknn ktowg yg abish disental..haha...nmpk beno laponye....cian yut kte,kan cyg?




nie muke lapo ke kenyang,aku pun xpasti....pe la yg die pk,kan?


peh mkn, tewos blik,xlepak lame da..kang xdpt lak nk masuk maktab...on da way blik,die skali lg syok dok ats moto..aissshhh....camni,kte kua naik mtr je lah..hahahha...
mmm...ecok kene g kelas la plak...


malasnyeeeeeeeeeeeeeeeee......

k la....nnti la smbung..nk stdy...aisshh..
exam...exam...huhuhuh

No comments: