ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Sunday, February 28, 2010

WE HAVE BEEN TOGHETER FOR ONE YEAR

28 FEBRUARY 2009-28 FEBRUARY 2010

dah setahun ak ngan afiq kapel...actlly, ade org ckp aku yg rampas die...but the truth is,ak xpenah rampas die...siyesly..ak x penah bniat nk rampas nie.cume ak bia die wat pilihan nk aku atau ex die...n die pilih ak...itu maksudnye ak rampas die ke???

mule2 mmg ak rs salah sbb tlalu rapat ngn afiq,but pk2 balik..byk bende yg ktorg lalui sme2..pg ptg siang malam, same2...keje berjam2...mane x kitorg sme2..time tu plak kami masing2 ade mslh yg slalu dikongsi sme2...huhuhuh...aku ngn die mmg rapat secara tibe2 tanpa dirancang...

so, for u girl...ak nk gtau yg ak xpenah rampas die dr ko.even ak da penah bg die blik kat ko,die dtg balik kat ak ngn alasan die da xrs hepi cam dulu bile die same2 ngn ko smule...(salah ak ke??)ak harap ko da stop salahkan ak untuk ape yg dah jd...k...

so skang nie,ak hepi ngn die n aku harap die akn jujur ngn ak sampai bile2,syg ak sampai bile2...

till now,da byk ktorg lalui....ade yg sonok,ade yg sedey...
bak kate mak die...kalo jd menantu macik,xpela...kalo xjd,simpan wat kenangan je la ek...hehehhe...(pbualan ak ngn mak afiq dlm tepon)hehehehhe....

so, nie la adiah anniversary yg die bg kat ak...aku bg kat die..mmmmm...xperlu kot tunjuk kat cni..hehehehe....







SET COMFORTER Moooooo....mooo....suke!!!

15 comments:

sYaZa said...

ok..aku dh bce..tahniahlah utk kesekian kalinye..n utk kau, aku dh ok..aku hepi ble korg hepi..jge dye lelok..k?

aku perlu berterus terang kt cni..ble tym cuti, aku ade kua ngn dye..kua diner..g mkn mcd..tgk wyg pe sume..all that was on me!!

n klu kau nk tau, he acts like my 'pa'..kau phm kn?? npe dye cmtu lg weh?? aku tanak dye terus wt aku cmtu..dye cm main kn aku..wt aku rse cm dye perlukn aku..

bring him away from me..i need a new life!!

FyZa said...

waa besnya dpt adiah..=)

.....:E.M.I:.... said...

sya:bile korg ade kua???be2 ke???
fza:eleeeyyy..adiah kawen fza lg byk!!!heee~

zulkhairi hamzah said...

uit2... epi belated annivasary... heheh moge2 aman damai hendaknye.. berbahagie la kalian heheh ...

.....:E.M.I:.... said...

zul:insyaallah aman...huhuhu...tenkiu atas doa anda.

.....:E.M.I:.... said...

sya:actlly die kte die anggp ko cam kwn je plus die rs bslh kat ko sbb die tggl ko dulu...tuu je...sbb tu die xpnh tolak kalo ko ajk die kua...
=)

sYaZa said...

tu klu aku yg ajak..wt if dye yg ajak plak? mintak aku blnje dye? n touching ble aku bg bad respon? spe nk jwp? aku jgk yg slh? jgn kesiankn aku lg pasni..tak pyh rse bersalah klu tu yg dye nk..

aku tau kau takan marah dye jgk, sbb syg kn? takan dye nk tglkn kau pas ape yg jd..tol tak?

aku tau sume..pasal kau ngn dye..

.....:E.M.I:.... said...

ko tau sume???hahahahah...TIDAK!!!ko xtau sumenye...tuu ape yg ko rs je...ko xdek kat tmpt ak,so ko xtau sumenye...ak je tau sumenye...

if die yg ajak,kalo ko rs nk kua,kua je la ngn die...mgkin die nk ko banje die..hahaha...ko kan snggp abiskan duit utk die...heee...

ak xkesah da pun korg bkwn..die da xplain sumenye kat ak..so,ak da xrisau..

sYaZa said...
This comment has been removed by the author.
sYaZa said...

psl berhabis duit tu, aku rse dh tak perlu lg kot! sbb aku tak nmpk ape2 pon yg berhasil kt situ..bek aku blnje kwn2 yg len..tak berbaloi pon sbb aku jrg dibelanje oleh beliau!

ye, aku taw pe yg kau rse aku tak taw..so watch out..aku bkn nk ugut kau..

trust me..aku btol2 taw psl kau..

kau tayah nk ckp kau tak kesah lg kami berkawan..aku tkot kau akn bunuh diri plak pasni..


*like before*

Unknown said...

hahaha..BUNOH DIRI???ohooooo..itu bukan care ak...
hahahah... WATCH OUT???uuuuu....ngerinye...nape lak???xperlu kot nk watch u out...hee~
xgentar la...hahahha...nape tah...adoii...
hahahah...ak cite kat afiq ko kate ko tau sume...die ckp,fuyooo....then ngekek2 gelak...huhuhuh...

hahaha...ko kan sggp wat ape sje utk die...xkan xdpt hasil lg kot???mmm....pe la..mcm2...pelik lak ak...
siyes ak xkesah da korg nk bkwn..kwn je la...ak xrugi pape...siyes..kawan je...kn ko nk teruskan jd bestfrwn die..korg kan bestfren,so y not bkwn,kan??

eira_rose said...

semoga bahagia sayang.. =)

Unknown said...

xbape leh nk bahagia la nazira...ade je yg ngaco..huhuhuhu..

doakan la yea...

eira_rose said...

emi syg..pedulikan je ape yg datang..janji trust ur boifren..ooops i mean ur fututre husband tu..hehe
ko lebih kenal dia..rileks la..emi kan kuat..chaiyok2..!!

Unknown said...

yeeaaahhh..tenkiu sayang!!!!
nazira...smoge anda juge bahagie slalu!!!
be strong,gurl..!!!!
muaaahh!