ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Monday, May 9, 2011

SAYA

sayasayasayasayasaya..............suma pasal saya...

org cakap kalo nk cinta org lain,kene cinta diri sindri dulu, kan?
so, untuk cinta diri sindri..kene kenal diri sndri dulu...kenal btol2..bukan men2...kekuatan dan kelemahan..both kene tahu...ok!!!
saya rasa,saya seorang yang.........................

1. saya seorang yang kuat merajuk.(?) 
kekadang tuu bende kecik pun rasa cam nk bebal da..huhuh...xtau camne nk ubah..hadoii...(i'll try)

2.saya suka menabung+boros jugak!
kalo da simpan duit byk2 dalam tabung tuh, rase gatal je tangan nk keluarkan...kalo duit dalam bank tuh, da simpan lama2...da lebih drpd org len...rs cam nk keluakan belanja...adoii...kalo xmenabung plak,rasa cam risau je nnti takot tadek duit lansung, terus xboley beli apa2 even gula2 hacks...huhuhu...

3.suka berjalan+melancong+merayap(xsuka duduk diam dalam rumah@blik)
kalau tak keluar dr bilik ke, rumah ke lebih sehari tuh, rase tepu je kepala otak nie..haishh... tp family jenis xsuka melancong..huhuhuh..ape nk buat??sebelum cuti sekolah  sem la waktuu untuk berjalan...weee~~

4.sangat kuat tdo...
heee~~ seperti entry yg lepas...saya memang suka tdo..heheheh(kene ubah jugak nie)

5.i like PINK+PURPLE...

6.saya target mahu kawen umur 25...kalo da sampai 27 xdek sape masuk minangt g, xmo kawen dah...hahahaha.....adil kan??(nak jage mama ngn abah)

7.suka sushi!!!!heheheh

8.lelaki idaman....hehehehe
-sedap mata memandang
-boleh masuk ngn family saya
-boleh tahan dengan karenah saya
-boleh pimpin saya ke jalan yg benar...hukhuk
-sekepala(heheheh...nie penting!!)
-family dia dapat terima saya...

9.saya xpandai sangat memasak...huhuhu..tapi dalam proses belajar(melalui bacaan buku resepi..hehehe...praktikal akan menyusul kemudian)

10.saya ialah diri saya.....................=)



banyak lg bende penting yg saya perlu kenalpasti dalam hidup saya nie
huhuhuhuhu...

No comments: