ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Tuesday, June 28, 2011

kebodohan dan kemalasan

Huaaaaa......
tengok orang design blog cantik-cantik, saya pun teringin nak buat.tapi, tengah buat, asyik tak jadi, give up terus..hadoiii...pe la..ade sape2 nak tolong saya cantikkan blog saya ni?bosan dah tengok.huhu

ada cadangan tak nak buat header yang cantik?

font yang cantik?

background?

apa-apalah yang boleh naikkan semangat untuk saya isi entri baru setiap hari...ada tak?sape boleh tolong?huaaaa....

kalau ada orang perasan, saya da malas nak update entri baru.hurm, da tak bersemangat macam dulu. 
dah tak join GA,CONTEST,BLOGWALKING...semua dah jarang dah.
hadoii...

saya mahu semangat berBLOG semula!!!!tolongggggggggggggggggggggg!!!!!!!!

No comments: