ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Thursday, June 16, 2011

MARI JAMU MATA

perrgghhh....bersawang!!!
cuti2 nie, otak jadi jem..tatau nk update ape...tp saya akan pastikan blog ini tak terkubur begitu saja..heee....
nk meriahkan blog...jom tgk nie...hahaha
jamu mata...heee










pada semua penggemar manisan....jamula mata anda...dan cuba cari resepi untuk cuba PAVLOVA nie..heee...saya teringin nak cuba!!!xpe,satu hari nanti saya akan buat jugak!!!!hahahahah

5 comments:

sury@Adliah said...

terliur kot..aku slalu terliur tgok pn nani rostam buat emi..tringin nak cuba jugakk..yummy..tapi bile ntah.hahaha

.....:E.M.I:.... said...

sue...tryla!!!!
aku nk try...tp apekan daya..umah ak tadek oven..hahaha...
kalo buat pakai microwave boley x huh?
aah..puan nani slalu buat!!!!waaaaa~~~lapaqqq ngattt!!

rose said...

uit2...nampak sangat melelehkan air liurrrr..slurppppp...sedapnyeeee

rose said...

uit2...nampak sangat melelehkan air liurrrr..slurppppp...sedapnyeeee

rose said...

uit2...nampak sangat melelehkan air liurrrr..slurppppp...sedapnyeeee