ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Tuesday, January 25, 2011

" If I Have RM100~ "

Syarat2 contest ni senang je..


1) Upload pic barang yang anda idamkan. 
2) Nyatakan sebab anda mahu kan barang tersebut.
3) Follow my blog aunimiyukie ( nak ramaikan kwn2 )
4) Buat entry tajuk " If I Have RM100~ "
5) Letak banner di side bar blog anda dan link kan terus ke entry ni.
6) Tag pd 3 kwn yang lain.
7) Jangan lupa tinggalkan comment n link anda slps itu..

Tarikh tutup : 10 February 2011
Itu sje.. Senangkan??
  

huuuu~
IF I HAVE RM100~
sape la murah hati nak bagi saya RM100???
ehh...bila pikir-pikir balik, contest nie cam menarik je...(tapi ade peluang ke??)xpelah..cube naseb kat sini,kan???hehehe
hurrrrmmmmmmmm...
syarat contest nie memerlukan saya menyatakan sebab ape nak sangat barang nie...
hehehehe...
excited nie!!!
heee~
sebenanye camnie, hujung tahun ni (november 2011), saya ngan classmate saya ade lawatan ke Beijing, China.Kami, student Pendidikan Jasmani adakan lawatan nie sebab nk tengok physical education di negara orang lain. So, kami pilih la negara China dengan sebab-sebab:
1. tiket pergi dan balik murah @ berpatutan
2. mata wang sana sedikit rendah
3. banyak tempat menarik
4. dan yang paling penting, education kat sana tip top! (physical education)

so, kami decide nak g sane..
APA KAITAN DENGAN BARANG YANG SAYA IDAMKAN TUH????
heeee~
panjangnye mukaddimah saya,kan????
heee....
memandangkan kami dijangka pergi pada November, maka time tuh musim sejuk. So, saya pikir, mestila saya perlukan jaket bulu2,kasut bulu2,mafla dan macam2 lagi...kang beku lak saya kat sana...saya da la xbape nk banyak lemak..huhuhuh..
sevey2 kasut kat mall last week, saya jumpa la winter2 boot yang menarik nie dan asyik berangan nk beli je..huhuhuh...bajet plak tadek, so, kene kuburkanlah hasrat tuh..
jadi, dengan usaha saya men 'join' kan diri dalam contest nie, saya at least da ade sedikit usaha la nak dapatkan kasut ni...heee
harga pasaran memang mencecah RM90 ringgit..huhuhuh
so, kalo menang, saya akan dapatkan kasut nie!!!
yeeyyyy!!!!
(fuhhhh....mintak2 menang!!!!!)



tag:

aida
cik lisa
encik lukman
kalaulah cik aunimiyukie bagi saya menang,
saya balas jasa cik aunimiyukie  dengan beli souvenir dari China..
*wink*wink*
(gurau je)
kalau ade rezeki, insyaAllah saya dapat kan kasut tuh...heee   






   

No comments: