ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Monday, January 3, 2011

Lucky Draw Sukasuki2



lucky draw ni diadakan sempena blog ni baru dibuat...hehe

meh join...syarat2:

1. wat en3 simple pasal lucky draw nih
2. jadi follower http://sukasukimain2.blogspot.com/ - sng nk update pemenang nnti...
3. tinggal link en3 kt en3 ini sahaja...snng nk p nengok...:)
4. 3 org bertuah akan dipilih...

hadiah akan diumumkan kemudian...best utk korang...:)

Tarikh Tutup: 11/1/2011

-----------------------------------------------------------------------------------
1.en3 simple pasal lucky draw nih
hurrrmmmmmmm....saya baru peh blogwalking kat blog cik lisa nie, tetibe ternampak contest2 menarik kat blod die..so rase cam nk join..memandangkan kelas pada hari 1st nie tadek keje lagii.so, saya nk mengisi masa lapang dengan join contest nie..boleh ke huh??tadek sape2 tag,boleh join ke???
walaupun saya tau saya tak selalu bertuah 'lucky'(dalam bahasa omputihnye)...tapi, saya tetap nk join..heee..boleyh kan???tak salah mencube bak kate orang..heee
so, nie lah en3 simple dari saya.

2.jadi follower....sudah!!!!
3.tinggal link???sebenanye malu nk tinggalkan link sebab tanye kat tuan punye blog nk join bleh ke tah still tadek reply g...
hurrrmmm...nk tinggal link ke tak huh???
malu je kang die tak jemput, saya tegedik2 g join..heee

okeh...da tadek syarat lain dah..heee...
done!

2 comments:

Unknown said...

hehehe...
salam terjah dari sukasuki...
cam lebih kurang jek nama blog kite dik..:p
nyway leh jek join...no hal la...
xder wajib2 tag pon...ngeee...
gudluck dear...

nyway dah masuk list yer...tq join :)

.....:E.M.I:.... said...

aah..name blog kte lebey kurg..heee
ade 'kimia'....hahahaha...
heee...
saya men join je...xpe kot noh?hahahah