ORDER FORM

Nama:
Nama Facebook:
Email:
Alamat:
No. Telefon:
Postage Method
Cara Bayaran
Item oder (Senaraikan nama dan jumlah barang):
Pertanyaan/Komen:

This online form was provided by Freedback.

pelawat tinggal jejak

Followers

Sunday, December 12, 2010

Berkenalan dengan lebih rapat

THANKS AIDA SBB TAG AKAK!!!HEHEEHHE....KAMU MMG RAJEN KAN TAG2 ORG NIE..HEHEHE...ADE TAG2 LAGI,RAJEN2 LA TAG AKAK!!!
HEEE....=)

 
1.  Adakah anda rasa anda HOT?
 HOT????hahahaa......panas??ohh...tidak..saya suam2 aje..=)
 2.Update wallpaper anda guna sekarang 

3. Cerita about this picture 
heee...pic nie diambil menggunakan timer oleh camera canon kesayangan saya..ohh..bukan DSLR tapi hanyalah camera digital biasa..hasilnya,sgt memuaskan..
gambar ini diambil di Ladang Anggur Sik, Kedah..masa nie abah ngn mama bawak melawat ladang anggur..ladang anggur nie terletak bersebelahan dengan tasik beris iaitu Empangan Beris yang baru saja dibina xsampai pun 10 tahun lepas..
 
4.  Kali terakhir makan pizza
bila???sebulan yang lepas masa dapat elaun yg tertunggak lamenye...kempunan nk makan punye pasal.
 
 5.  Lagu terakhir anda dengar.
Lagu nyanyian Tilu..tp dinyanyikan sendiri oleh saya ketika sedang basuh pinggan petang tadi..hehehhe.. =)

6.  Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Tak ada buat apa - apa tapi yang pasti  lepas tag nie selesai saya nk pegi mandi..hehehe 
 
7.  Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Selain nama sendiri??ohh...xada..semua org panggil saya menggunakan nama saya sendiri...heee...
oh...mungkin MY BUNCET paggil saya BB..tuu je yg bukan nama saya sendiri..=)
8.  Tag lagi 5 orang 

9.  Siapa orang nombor 1 dengan anda?
Skoolmate lame dari Bainun dulu...

10. Katakan sesuatu kepada orang nombor 5.
Ecah..hurm...die adik member saya, Nurazhani...=)

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
Die ada hubungan dengan keluarganya,bfnya dan orang -orang di sekelilingnya
 

12. Bagaimana pula dengan nombor 2?
Fyza??dia kawan saya masa Tusyen Hasani masa saya di Tingkatan 5.
 
13. Kata-kata cinta pada orang nombor 4?
Kata - kata CINTA???hohohohoh......I LOVE U MY FRIEND!!! 
 
 14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:

Fakta 1: Orang No 4 pernah menjadi teman saya meluahkan perasaan saya yang serabut dahulu kala..
Fakta 2: Orang No 2 sudah bergelar ISTERI..Saya kagum dengan beliau!! 
Fakta 3: Orang No3 seorang bekas classmate yang sangat pandai even dia belajar sangat santai tetapi resultnya cemerlang ketika di sekolah dahulu!
Fakta 4:Orang No1 seorang penjual shawls yang berjaya!!!


-------------------------------------
Ohh....selesai sudah..MARI bersiram........ =)

No comments: